klikkerdeklik
Alles wat je zegt of doet heeft een bedoeling. Dat geldt voor politici, voor bn-ers, maar ook voor jou en mij. Nu probeer ik je bijvoorbeeld te verleiden mijn boek (12e druk) te kopen. De uitreiking was heel bijzonder. Is dat echt Johan Cruijff? Ik beloofde op alles ja te zeggen. Ook Koffietijd!  Clarence Seedorf gaf me trouwens al eens mediatraining.
De pers was heel enthousiast, maar was niet de enige. Echt niet, nee, echt, echt niet.
Volgens mijn reclamebureau moet ik schrijven: ‘Raoul vertelt aan de hand van een reeks opmerkelijke onthullingen en hilarische gebeurtenissen het echte verhaal. Het verhaal dat eigenlijk achter de schermen had moeten blijven.' Volgens mij is het gewoon een bikkelleuk boek dat ook nog ergens over gaat. Dat vindt mijn moeder trouwens ook.
Matthijs: ‘Geweldig boek, vreselijk gelachen maar soms ook confronterend.'
Linda: ‘Heb enorm genoten, eindelijk een echt jongensboek voor vrouwen.'
Een voorproefje